日本熱賣BB油 Head To Toe用到盡

文: Mo Mo
2017.10.16

雖然天氣還熱辣辣,但入秋後,肌膚、頭髮明顯開始變得乾燥,是時候好好保養一下! Johnson’s就推出了Johnson’s BB油Hello Kitty限量版,在日本一推出,立即掀起搶購熱潮,現在此款限量版BB油終於來到香港,同各位粉絲見見面。不過很多人會問:「BB油唔係BB先用既咩?」No No No! 原來這款Johnson’s限量版的BB油,不單止質感清新滲透、感覺潤而不膩,而且還有14種不說不知、簡直可以由頭用到落腳的用途! 

粉藍色:無香 

粉紅色:微香 

 

14種美顏法大發現

Johnson’s絕對是Head To Toe既完美示範!兩款BB油分為有微香(粉紅)及無香(粉藍)以供選擇,由身體、頭髮、面部、手部同足部,都能一一照顧周到,現在就帶你感受一下這款BB油的威力! 

這款BB油在日本爆紅,日本雜誌以一圖講解14種美容妙法。

 

面部護理 

1. 一滴洗面法:加入1滴於潔面產品內,洗面後不再繃緊

2. 作卸妝用途:即使最難纏的防水化妝品,都能卸得徹底

3. 作去角質用途:透過熱敷按摩,即可軟化角質層,減少堆積

4. 護唇:滋潤效果一流,讓雙唇時刻保持柔軟 

 

身體護理 

5. 滋潤乾燥部位:如手肘等乾旱難處理的位置

6. 淋巴按摩促進血液循環:絕對是按摩好拍檔

7. 孕婦按摩肚皮:增加彈性的同時,亦可滋潤乾裂的肌膚,減少妊娠紋

 

頭部護理 

8. 滋潤頭髮:尤其髮尾打結問題

9. 頭部按摩:滋養頭髮及頭皮,減少乾燥問題

10. 日系濕髮造型:hair wax 加一滴,簡單一抹,造出潮流

 

手部護理 

11. 滋潤及按摩雙手:對於經常需要洗手人士特別有幫助

12. 指甲護理:減少倒刺、脫皮問題

 

足部護理 

13. 滋潤腳跟:減少乾裂狀況

14. 剃毛前使用以保護皮膚防止龜裂:減少刀片的刺激

 

用途大測試!

想知Johnson’s BB油Hello Kitty限量版的強大威力?現在立即進行大測試! 

 

測試一:滲透力及滋潤度 

Before:乾旱而肌理紋粗糙的手手,差點要打格仔了! 

After:塗上少許Johnson’s BB油後,再打圈約5秒,油份已完全滲透肌膚之中,肌膚紋理亦顯得細緻,而且毫無油膩感!

 

測試二:解決倒刺脫皮 

Before:指甲旁總會出現倒刺及脫皮問題?有試過既朋友都知道其實真的頗為痛歸心! 

After:沾少許Johnson’s BB油於指甲上塗抹,倒刺及脫皮都得到滋潤了,指甲亦很有光澤呢!

 

測試三:乾旱髮尾 

Before:別以為漂染過的一頭金髮以為很亮麗,其實髮尾都變得糾纏不清了! 

After:以Johnson’s BB油塗於髮尾根部,果然立即變得順滑有光澤,不再打結!

 

看吧!事實放在眼前,Johnson’s BB油一物多用,令你省時又省荷包,記得入貨! 

 

價錢:$44.9/300ml

售賣點:萬寧、屈臣氏、7-ElevenSaSaAeonUNY、惠康

 

SourceJohnson’s 

活動資訊

  • 地址 萬寧、屈臣氏、7-Eleven、SaSa、Aeon、UNY、惠康 (售賣點)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓