【聖誕節2018】粉色嘉年華樂園登陸將軍澳新都城 馬卡龍摩天輪/霓虹燈旋轉木馬

文: Toby Mok
2018.11.01

新都城中心最近舉辦被台灣女仔稱為「拍到手機沒電」的色廊展,商場展出3大區域,包括有夢幻少女的粉紅區、港式茶餐廳主題的藍綠色區同台式早餐店主題的黃色區,有10多個影相位。當中仲有巨型馬卡龍摩天輪、粉色旋轉木馬、霓虹燈茶壺等等,大家可以同閨密朋友一齊影靚相,留低美好回憶。

夢幻粉紅色區以樂園為主題,有場內中央有個大型馬卡龍摩天輪,仲有好多甜品裝飾,非常吸睛。

仲有霓虹燈旋轉木馬同大型茶壺茶杯俾大家影靚相,大家仲可以在茶壺中嘗試做歌手錄音的滋味。

當然仲有其他粉嫩色的主題裝置俾大家任影。

除了粉紅色區之外,大家仲可以去埋藍綠色同黃色區影相,區域的主題為港式茶餐廳同台式早餐店。

現場有港式蛋撻店、冰室等影相位。

仲有麵包、蛋撻茶杯為道具,場景迫真。

亦有富茶餐廳特色的霓虹燈招牌,十分搶眼。

黃色區亦有多個搶眼影相位。

大家可以扮在早餐店食嘢影相。

影完相仲可以參加埋工作坊,學整發光摩天輪同畫雲石畫,在商場消費滿$350可以參加1次架啦。

有興趣的朋友仔記得Mark實時間去影靚相啦!


 

活動資訊

  • 日期2018年11月2日 - 2019年1月2日
  • 地址 MCP新都城中心
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓