【尖沙咀好去處】尖沙咀過萬呎玩具遊樂場 免費玩15大遊戲區/獨家精品

文: Toby Mok
2019.01.03

玩具“反”斗城將會在今日至1月13日在尖沙咀海運大廈店舉行Toy Fair 2019。今年玩具“反”斗城的「Toy Fair 2019」邀請到13個著名玩具商推出最新獨家發售的玩具系列,現場仲會有大型試玩裝置,將海運大廈旗艦店變成過萬平方呎的大型室內玩具遊樂場,場內15個玩具遊戲區都是免費任玩!一齊睇吓今年Toy Fair 2019有咩玩先。

一入場就有最近新推出的大富翁遊戲創新版,大富翁搶錢風暴,大家需要用鈔票手槍發出鈔票同機會卡,在空中一齊搶錢,夠哂刺激。

大家可以在透明玻璃箱內感受用槍噴錢的快感。

之後仲有加大版層層疊Jenga積木遊戲,層層疊由大型積木砌成,同人一樣高,玩上來有另一番感覺,大人小朋友都可以玩。

另外仲有近年大受歡迎的鬼口水,現場有12款不同顏色同質感的鬼口水可以俾大家玩。

嫌鬼口水太文靜可以免費玩埋Nerf射擊遊戲,有2款槍俾大家選擇,仲要自己入彈,增加真實感,只要射中目標就得分。

除此之外亦有放大版電子手寫板之自由畫,大家可以發揮創意畫出圖畫。只要按一下按鈕就可以擦好白板,重新畫過,十分方便。

另外仲有變形金剛遊戲區,多款的變形金剛俾大家任砌任玩。

當然仲有其他免費遊戲俾大家任玩。

 


 

活動資訊

  • 日期2019年1月3日 - 2019年1月13日
  • 地址 (尖沙咀海運大廈旗艦店玩具“反”斗城
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓