【中秋節2019】美心流心奶黃月餅網上抽籤 港人優先限購兩盒/附登記網頁連結

文: LorLor Lee
2019.06.26

每年中秋節大熱的美心流心奶黃月餅都會是很多人搶購的目標之一,今年美心再次在網上舉行流心奶黃月餅抽籤活動,而且必須使用香港身份證登記,每人限購兩盒月餅。想買流心奶黃月餅的朋友,就要記得進行網上登記啦!

每年中秋節大熱的美心流心奶黃月餅都會是很多人搶購的目標之一,於是今年美心再次在網上舉行流心奶黃月餅抽籤活動。

美心今次流心奶黃月餅網上抽籤活動,必須使用香港身份證登記,再填上香港電話號碼和電郵地址。由即日起至 6 月 30 日可進行網上登記,並將會在7月9日中午12時於美心 Facebook公佈抽籤結果。

今次活動有30,000中籤名額,每張身份證、電話及電郵只可以登記一次。中籤的話,可以$430限購兩張「美心流心奶黃月餅禮券」。

點擊按圖睇流心奶黃月餅抽籤步驟啦!

活動資訊

  • 日期2019年6月26日 - 2019年6月30日
  • 地址 美心流心奶黃月餅抽籤網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓