【銅鑼灣美食】銅鑼灣新開鰻魚飯專門店 $68起歎蒲燒鰻魚飯/三重鰻魚丼/蕎麥麵

文: LorLor Lee
2019.10.17

銅鑼灣近日發現新開一間鰻魚料理專門店「鰻工房」,店鋪座位不多,配合裝修猶如置身於日本小店一樣。而且價錢亦好抵食,最平$68就食到蒲燒鰻魚飯!另外仲有一款三重鰻魚丼,可以食勻穴子、蒲燒鰻魚和白燒鰻魚三種不同口感。鍾意食鰻魚飯的朋友們不妨試試啦!

銅鑼灣近日發現新開一間鰻魚料理專門店「鰻工房」,店鋪座位不多,裝修設計讓人猶如置身於日本小店。

店鋪所有鰻魚料理即叫即製~

蒲燒鰻魚飯($68),有大約半條的鰻魚份量,價錢好抵食!

件件鰻魚都好厚身~

原條蒲燒鰻魚飯($98)

三重鰻魚丼($198),有齊穴子、蒲燒鰻魚和白燒鰻魚,試勻不同口感的鰻魚。蒲燒鰻魚及穴子口感軟腍,而穴子肉質較薄身;白燒鰻魚外皮好脆,肉質較爽口。

鰻魚蕎麥麵($78),配搭清新,同時可以食到穴子、蒲燒鰻魚。

鰻魚飯堡($78),面層軟糯煙韌,是一款鰻魚飯較創新的食法。

另外可加$30轉套餐,有溫泉蛋、鹹菜、鰻魚肝白貝湯、玄米茶等等。

餐廳MENU

 

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣謝斐道468號百達中心地下D號舖
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間星期一至日12pm-11pm
  • 電話84819684

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓