東區文化廣場全新打卡地標!逾8,000支彩色LED花+互動投影裝置

文: 王卓盈
2024.04.14

東區民政事務處最近新建打卡新地標—「流光溢彩耀東區」正式開幕!東區文化廣場花園佔地約800平方米,超過8,000支彩色LED花佈滿整個花園,場面十分唯美,場內亦有互動投影裝置,花朵會因應遊客走動而有所改變,而展覽暫定會由4月展出至今年10月,大家記得把握時間去打卡,與心愛的人共度時光啦!

由東區民政事務處建設的全新打卡新地標「流光溢彩耀東區」正式開幕啦!東區文化廣場花園面積約800平方米,場內包括有超過8,000支彩色LED花,大家欣賞同時會有悠揚的音樂伴隨,令大家沉浸在如童話故事般的花園內。場內亦設有互動投影裝置,當遊客走過時,花朵便會盛開,讓人看得心花怒放,帶同心愛的人一起去看就最適合不過啦!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

「流光溢彩耀東區」打卡地標暫定由4月展出至今年10月,每日至晚上11時開放,晚上彩色LED花亦會進行亮燈儀式,附近的南瓜馬車、大型心型打卡裝置和小鹿亦會同時亮燈,好像置身於童話故事一樣!除此之外,不時亦會有七彩繽紛的花朵圖案投射在地面,周圍都佈滿打卡位,就算晚上去都可以拍到靚靚照片,東區居民有福啦!

「流光溢彩耀東區」打卡地標

地點:東區文化廣場(筲箕灣港鐵站D1出口沿東喜道步行約5分鐘)

展出日期:4月至10月(暫定)

展出時間:每日至晚上11時(暫定)

活動資訊

  • 日期2024年4月11日 - 2024年10月1日
  • 地點

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓