41歲唐詩詠開腔剖白毅然離巢TVB原因 自爆入行前被幕後鹹豬手潛規則全靠阿媽甩身

文: 羅志宏
2022.12.14

現年41歲的視后唐詩詠(Natalie),於9月的時候正式離巢TVB,結束接近20年的賓主關係。早前,唐詩詠作客由楊詩敏(蝦頭)及連詩雅(Shiga)主持的網台節目《絲打圍爐》,就大談工作壓力,當中講到離開無綫時,唐詩詠就開腔剖白毅然離巢的原因,原來是接受不了一件事。

被問及壓力大是否離開TVB的主因時,唐詩詠就直認不諱除了壓力大之外,身體變差也是其中原因,事關她在近一兩年來都是劇接劇的拍攝,馬不停蹄拍完一部又一部,坦言「我係冇休息過」。

唐詩詠又表示入行初期接受到一年拍四套劇集,但年紀大了再衝刺一年拍四套,已然無法返回當初的狀態,甚至沒有像正常人的生活一樣,如今希望擁有自己的時間,「我想生活,想做自己想做嘅嘢。」

另外,唐詩詠又在節目中自爆入行前在選角試鏡裡,被幕後人員鹹豬手,誘說潛規則。唐詩詠表示當年未加入TVB前,參加試鏡面試完畢後,有位幕後從對面走過來走到她的身旁,在她的背部上下撫摸,並道:「你都諗吓啦,你想唔想做呢個角色呀⋯」,惟機警的唐詩詠馬上彈開,並爆出一句「係喎,我問下媽咪先!」迴避,成功全靠「阿媽」甩到身!

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

圖及來源:《絲打圍爐》節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓