派對4招絕膠貼士 用報紙包禮物!拒用即棄枱布及餐具

文: U Magazine
2022.12.28

聖誕後緊接除夕相信大家都節目多多,與朋友相聚開派對都可以繼續執行環保小習慣,有環保團體呼籲大家舉辦派對前用以下 4 招,與親友一齊「絕膠」救地球。

派對狂歡過後,面對滿枱即棄塑膠餐具、汽水罐等,實在非常不環保,環保團體「綠領行動」與大家分享以下 4 個環保小貼士:

1.可循環使用餐具取代即棄餐具

膠杯、膠叉用完即棄,看似方便,但塑膠防水性強,要分解一支膠叉,可能要埋幾百年才可以分解成二氧化碳及水分。建議改用可循環使用的不鏽鋼餐具、玻璃杯等,用後清洗,就能成功減廢

2.大容量裝飲品代替紙包飲品

參加派對飲品是必需,相比起紙包飲品,一支大容量樽裝飲品可以分多幾杯更化算,飲完再將膠樽沖洗,投入附近的回收箱。

3.可循環檯布取代即棄檯布

不少人為方便會選用不環境的即棄檯布,建議改用可循環使用的檯布,抹洗完又可以留待下次派對重用,不同圖案及花款更可為餐桌添上亮點,增加節日氣氛!

4.環保紙取代花紙

很多人都會用花紙包禮物,其實簡單用報紙、雜誌都可以達到同樣效果!另外亦可使用可重用包裝如紙袋、布料、環保袋、網購用過的紙箱等。

text/zuki
photo/經濟日報圖片庫

========

同場加映:

【蝸居睇樓團】大埔800呎新樓全拆 變侘寂風和屋 IG-able仿日本木 屋 禪味水泥閣樓、玻璃主人房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓