萬千星輝頒獎典禮2022|大馬視帝陳展鵬開心share得獎照片 P圖太重手驚變蓋鳴暉嚇窒網民問:邊位?

文: 羅志宏
2023.01.12

TVB日前舉行的《萬千星輝頒獎典禮2022》圓滿落幕,陳展鵬憑台慶劇《超能使者》勇奪
「馬來西亞最喜愛TVB男主角」,亦是他繼2015年、2016年後,第三度獲封「大馬視帝」,創下紀錄。陳展鵬之後在社交網上開心share得獎照片,但就被網民取笑P圖太重手,驚變蓋鳴暉,嚇窒一眾網民問:「邊位?」

出爐「大馬視帝」陳展鵬在IG社交平台上感性撰寫長文,分享得獎感受,並感謝觀眾支持,直言「衷心感謝大家俾機會我,喺小豬比面前攞獎」,攞獎不忘父愛滿瀉,一眾網民亦紛紛留言祝賀他。不過,陳展鵬PO的這張得獎照片就被發現有「太重手」的P圖痕跡,網民更眼利發對比原圖,驚覺陳展鵬將相中的自己P成超V下巴,而且抹去皺紋,更有人笑似蓋鳴暉,嚇到網民一時認唔出!

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

圖片來源:IG@陳展鵬、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓