旅客為慳錢與其母發帖求拼迪士尼酒店房!網民咋舌:三唔識七一齊瞓?

文: 李紫彤
2023.01.30

香港迪士尼酒店的租房價格不便宜,是眾所皆知的事實。近日,有位內地網民於網上發帖表示自己將與其母親入住迪士尼探險家度假酒店的雙床房,希望能多找一個人拼房,以節省金錢。帖文一出,不少網民都感到驚訝,更惹來熱議!

最近,有位內地網民於小紅書以「有人2月拼房港迪探險家酒店嗎!」為題發帖,指自己將於2月於迪士尼探險家度假酒店留宿,並會預訂雙床房,同行的還有其母親。該網民更指「我和我媽一起三個人的話¥321(約港幣$371)左右一晚」,並以「比去屯門荃灣住酒店還便宜、還省車費、還能睡久點」為理由,以吸納有興趣拼房的人。

帖文隨後被轉載至Facebook「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」專頁,不少網民看到後,都感到相當咋舌!有網民指會感覺奇怪,「三唔識七一齊訓(瞓),沖完涼出來都怪怪咁」、「理解唔到」、「唔怕俾(畀)人偷野咩」;但亦有網民認為拼房的問題並不大,「我以前去旅行,係Forum同人拼過,不過係兩個女仔,到最後係愉快嘅,識個新朋友」、「自己組織又唔阻人,無咩所謂」、「善用資源」。

根據香港迪士尼樂園官方網站,迪士尼探險家酒店的雙床房價格介乎$1772至$2652,該網民若成功拼房則能節省港幣幾百元。

►同場加映:【衝出嚟玩】懶人必去!九龍灣平山睇超靚日落行山路線!15分鐘登頂睇芒草/遠眺城市景打卡

 

 

圖/資料來源:香港迪士尼樂園官網、FB@我真係好鍾意迪士尼資訊分享群、小紅書

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓