香港打工仔分享1招每日慳足$40!網民齊獻計返工點樣最慳錢?

文: 黃樂恩
2023.03.13

香港向來生活指數高,不少人為了慳錢都會精打細算。最近有打工仔在討論區發帖,分享自己的慳錢之道,例如一條方包食足兩星期、帶飯返工等。其後他更詢問其他網民「仲有冇其他慳錢方法?」沒想到帖文一出即引起網民熱議,有網民笑稱「係公司訓,可以慳租金同車費」,即入內文睇睇啦!

最近有網友在香港討論區以「點樣返工先最慳錢?」為題發文分享自身慳錢之道,他表示最好方法是每天自備早餐和午餐,「去超市買方包,每日食兩塊做早餐,當原條方包18塊個隻$20,可以食到差唔多兩個禮拜返工日子。而家出街食個晏40蚊起跳,帶飯可以慳40蚊」同時他也提到,部分公司還會提供咖啡粉,這樣可以省下咖啡錢,如果沒有的話也可以飲水代替。

不過樓主就認為交通費佔生活費一大部分,「住得唔近好難行路或者踩單車返工」,直言很難省下了交通費。其後他更詢問其他網民「仲有冇其他慳錢方法?」帖文一出即引起不少網民熱議,有網民認為樓主想法太不切實際,「朝朝吃方包慳埋慳埋唔夠睇醫生」、「帶飯點慳40蚊?你唔洗買食材?」、「白方包食得多好易中風架」、「早餐唔好慳,慳到啲錢但身體缺乏營養,長期缺乏營養會容易生病架。」

亦有網民認為開源好過節流,「去飲食業做兼職,包食」、「係公司訓,可以慳租金同車費。」、「搵多份pt做好過啦,收工做步兵都搵到唔小」、「諗辦法開源啦,睇做邊行,大把辦法」。同時建議樓主可以在交通方面著手,留意港鐵所設的特惠站,「如果坐港鐵就留意有冇部2蚊機,來回都嘟兩蚊,返工返早D,0814前出閘,減兩蚊再打6折,隨時屯門過海都係10蚊,打工仔每天都要跨區上班,交通費佔生活費一大部分。」

來源:香港討論區

►同場加映:【今期Chill抵】香港黃金海岸酒店自助餐快閃買1送1!最平人均$219任食蟹腳/青口!和風下午茶半價

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓