全港戲院日|$30戲飛驚現高價炒賣潮!網上拍賣平台賣家以6倍價錢放售戲飛?

文: 黃樂恩
2023.04.28

「開心香港」系列活動「全港戲院日」即將在星期六(29日)舉行,當日上映電影戲票一律以$30發售,昨日(27日)起已開始接受預購票。今次活動不單止讓戲院門外出現長長人龍、網上購票出現「大塞車」情況,更有成功買到票的市民以6倍價錢放售戲票,即入內文睇睇啦!

由香港戲院商會主辦的「全港戲院日」將於本周六(29日)舉行,昨天(27日)吸引了不少市民一早到各區戲院排隊預購29日之場次,多間戲院門外都出現長長的人龍,而且就連網上購票都出現「大塞車」的情況,部份院線的網頁似乎不勝負荷,其中英皇戲院網頁的等候時間更顯示為4千多分鐘,可謂一票難求。

不過亦有成功買到票的市民,得手之後就在網上拍賣平台Carousell放售戲飛,除了以原價$30轉售,亦有部份港人將「全港戲院日」當成商機,高價炒賣當日電影票,例如台灣電影《我和鬼變成家人的那件事》,有人標價$70放售兩張;最適合一家大小去看的《超級瑪利歐兄弟電影版》則以$100一張、$180兩張放售。

當中電影《殺神John Wick 4 》炒價最高,有網民直接開價$360,放售兩張MCL K11 Art House 戲院的電影票,利潤逾6倍。

來源:Carousell

同場加映:【衝出嚟玩】記者試玩新蒲崗3,800呎室內射箭場!最平收費$60起即可兩手揈揈任玩反曲弓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓