八達通免費請搭的士!2個步驟即可以免費搭的士(附步驟詳情)

文: 王卓盈
2024.03.11

有無諗過可以免費撘的士!只要2個步驟,八達通請你免費撘一次的士,活動由3月14日開始至27日,追蹤八達通、讚好貼文和於指定時間分享限時動態,每日最快5位就可以獲得免費撘的士一次,大家仲唔快啲撘多啲的士!

八達通最近舉辦【#呢位司機值得畀個 Like】有獎遊戲,活動於2024年3月14日開始至27日,參加方法超簡單,只要在三月份內乘搭提供八達通支付的的士,於車廂內拍攝八達通流動收款機,及以八達通支付車資,並完成以下2個步驟,就可以獲得八達通免費搭的士!

拍攝內容:

只要在三月份內乘搭提供八達通支付的的士,於車廂內拍攝八達通流動收款機,及以八達通支付車資。(包括八達通、手機八達通或八達通銀包,得獎者需提交相關八達通 App 消費紀錄截圖,由八達通核實相關交易)

遊戲步驟

步驟 1:追蹤「octopushongkong」Instagram 帳號及讚好【#呢位司機值得畀個 Like】有獎遊戲帖文 

步驟 2:在2024年3月14日至27日內星期一至五,每日中午12時起,將相片上傳至IG Story 限時動態,hashtag #呢位司機值得畀個 Like,再 Tag @octopushongkong,頭5名最快上傳 Story 的參加者,可以獲八達通請你搭的士

同場加映:【著數慳家王】最新影片

【#呢位司機值得畀個 Like】有獎遊戲

日期:2024年3月14日至27日期間 (僅限星期一至五,不包括星期六及公眾假期,共10個遊戲日)

時間:每日中午12時起至晚上11時59分

參加帳號需設定為公開(public),否則不計算參與,而得獎者將會收到由@octopushongkong 所發出之私訊通知安排領獎詳情。參加者於每個遊戲日都可發佈 Story 參加,但於此遊戲活動中最多只能獲獎一次

來源:IG@octopushongkong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓