張致恒雯雯IG突然澄清5歲大仔冇自閉 疑因早前壓力爆煲言論惹誤會

文: 羅志宏
2024.04.16

藝人張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)於2019年結婚,婚姻之路一直火花四濺,不定期遺繁地傳出婚變的傳聞,而雯雯過往亦因N次嗌離婚珮重修舊好而成為話題人物。早前,雯雯曾因疑似壓力爆煲而發表一番言論,講到「有一個仔確診autism plus hyperactivity 」,因而引來熱議。

今日(17日),雯雯在IG社交平台報喜,表示目前困境已經安然度過,寫道:「多謝真正有心嘅所有人,多謝真正幫過我哋嘅人!尋晚零晨已經一切安好,我唔介意你話我乞兒我相信冇人會想行到呢步但經歷完尋日十幾小時,小朋友不幸發燒+嘔。我已經得到我應得嘅教訓,我唔係工作都冇錢而係啱啱起步,未足一個月,所以而家仲係零。多謝真正關心我哋嘅人,亦多謝鬧我哋嘅人,發生嘅我已經有足夠嘅懲罰。

 


昨日(16日),張致恆在IG發佈一則限時動態,貼出了一個疑似收款的QR code,向外界發出「求助」、「十個鐘頭」的訊息,表示已經去到諗唔到辦法的地步。而今日早午,老婆雯雯就在IG透露被cut電費一事,更寫下「電話準備熄」5字言論表達目前面對的困境。

較早前,雯雯在IG限時動態發佈千字文,透露屋企發生不幸事件,不但狗狗生病,而且仔仔患上自閉症,更有過度活躍的症狀,更意外跌爆耳朵,令在照顧上更加心力交瘁。可能正是一番言論惹來誤會,令張致恒與雯雯昨日(15日)於IG突然發文,澄清大仔5歲冇自閉,寫道:「我想澄清番天寶係冇自閉」。

 

張致恒與雯雯的大仔張天寶日前剛慶祝了五歲生日,當時張致恒就化身暖男爸爸,在IG上大表愛意,以「超級愛你的daddy」自稱,寫下對大仔的期許:「張天寶五歲生日快樂,轉眼間就已經五歲了,日子過得好快,想當日仲趴喺我心口度瞓覺我喺度打機,而家百厭調皮直情係一隻馬騮,我冇咩嘢寄望,只係寄望你快高長大~健康成長~努力做人,讀唔到書唔緊要最緊要做一個開心嘅人,做個善良嘅人,千祈唔好好似daddy咁失敗,所有嘢都一事無成!」

 

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓