臭屁蟲高峰期|臭屁蟲大埔粉嶺東涌湧現 暗藏褲袋產卵 醫生警告勿弄穿3招處理

文: 程家健
2024.04.18

每年4至5月為臭屁蟲產卵高峰期,近日本港多區包括東涌、粉嶺及大埔等都湧現臭屁蟲,街坊在晾曬衣物及毛巾等發現其身影,蟲卵甚至暗藏褲袋,令屋主幾乎走漏眼。有醫生提醒臭屁蟲汁液可致皮膚敏感、眼睛紅腫發炎,切忌弄穿,並教大家3大方法處理。

同場加映:

管家王|8成裝修工程超預算 裝修費隨時變雙倍 提防施工初期6大超支伏位 

一名女網民本周二(16日)在Facebook群組「東涌逸東邨谷」中發帖指,在白色T裇上發現青綠色的臭屁蟲卵,馬上點算是否有齊14粒,「因為聽人講佢一次生就生14粒,如果少粒嘅話我就要搵出嚟,驚跌咗喺屋企」。

不少網民看到帖文後,指自己都有發現臭屁蟲的蹤跡,「尤其二邨嗰邊,突然間多咗好多臭蟲飛嚟飛去,連啲鐵凳都係」、「臭蟲卵無處不在,收衣服時,真是裡裡外外都要檢查有冇蟲卵附上衣服上。我都有發現蟲卵,立即掉入垃圾袋包紮好,掉入大廈垃圾桶內」、「我哋係啲衣服處已經成蟲啦,又有卵又有蟲真係嚇死呀」、「噚晚收衫喺我老公件衫都係咁,我仲以為係佢汗大先咁,好驚㗎,原來係咁」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!