更有火花更到肉!G-1格鬥會升級回歸

文: 9527
2016.11.07

「打一場硬仗、打一場硬仗……」 ViuTV女子格鬥真人騷《G-1格鬥會》返嚟喇!今明兩天上演超濃縮挑戰賽。首戰將是模媽余曉彤(Hidy)對上「劉家良徒孫」何慈茵(Charlene),勝者將獲得挑戰《G-1》首季亞軍得主郭思琳的資格!

「索媽」余曉彤(Hidy)曾主持多季行山節目的Hidy平常熱愛運動,亦有擔任潛水教練,更能於潛水時做到閉氣2分半鍾的佳績。Hidy有身高優勢,不停練習拳腳主攻「長距離打法」。

 

 

何慈茵(Charlene)自五歲起便跟隨父親習武,絕對是打得之人。擅長拳腳的她更豪言,希望能夠一拳或一腳KO對手,突破G-1首季參賽者的表現!



G-1的擁躉都知郭思琳手長腳長,且斷頭鎖技了得。新節目《G-1格鬥會挑戰賽》於11月7日及8日一連兩集晚上10時於ViuTV播出。究竟八角籠內的勝者是「有經驗的fighter」定「新挑戰者」?

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓