兩大原創劇力撼大台 重口味懸疑、金融界鬥爭

文: 王庭芝
2017.11.06

睇厭了大台劇集的朋友,又不想一味煲外地劇的話,依家有多個選擇,由《FOX+》製作的兩套本地原創迷你劇集《心冤》及《香港華爾街》將於2018年首季播放,兩部劇集除了有強勁卡士,題材亦相當貼地,《心冤》更挑戰香港電視尺度,唔知又啱唔啱你口味?

 

《心冤》以香港真人真事奇案為題材,劇集搵來拍慣愛情片的葉念琛執導,劇集結合懸案和血腥暴力,更有黃秋生、謝君豪和惠英紅坐陣,可以睇到三大影帝影后級人馬鬥戲。前導預告所見,其中一幕惠英紅向謝君豪大聲呼喝:「我淨係想知警隊發生咩事!」未知是否暗示警隊存在內鬼。

同時劇組公開新劇照,Hotcha成員張紋嘉為劇集犧牲新相,扮演姦殺案中的受害,更「屍蟲」披面,狀甚恐怖兼重口味,而阮德鏘和新晉演員吳肇軒都有份參與「羅生門雙屍案」的單元,亦要挑戰不少血腥場面。

至於《香港華爾街》同樣富電影感,劇集由劉德華監製,吳鎮宇、張孝全、余男主演,譚耀文及張可頤作特別演出,劇集圍繞亞洲金融市場,講述商業組織、政府與傳媒之間千絲萬縷的聯繫,吳鎮宇和張孝全飾演反目成仇的兩師徒,利字當頭,人性的醜惡盡現。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!