貓仔都可以用VR打機? 外國推貓貓虛擬實境眼罩

文: Toby Mok
2018.04.22

VR虛擬實境(VIRTUAL REALITY)遊戲近年愈來愈普及,好多遊戲廠商都推出多款VR虛擬實境遊戲。除了人可以玩VR虛擬實境遊戲之外,原來連貓貓都可以玩VR!最近一間澳洲公司ZOOS VICTORIA就推出了一款專為貓仔而設的VR眼罩,唔知貓仔玩VR的時候會不會頭暈呢?

ZOOS VICTORIA是一間好注重貓權益的公司,他們希望貓貓可以等到同人類一樣玩VR的快樂,並認為如果貓仔開心的話壽命會更加長壽。

ZOOS VICTORIA為了研發這個VR眼罩,測試了好多不同種類的影像去找出貓貓最感興趣的畫面。

眼罩仲可以根據貓貓的頭仔大小去調較,主人仲可以用機器實時睇到貓貓VR眼罩內的畫面。

ZOOS VICTORIA將來仲有機會推出紙板系列的VR眼罩添!

但好多網民都表示這個VR眼罩可行性不大因為主子應該不會肯戴眼罩。

大家又點睇呢個專屬於貓貓的的VR眼罩呢?

 

圖片及資料來源:PVRR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!