現實中係佛系女生? 37歲劉心悠單身14年

文: Ling Kwok
2018.05.26

劉心悠最近在TVB重頭劇《宮心計2深宮計》飾演元玥,一心走入皇宮做宮女,有望一日可以飛上枝頭變鳳凰。心悠BB之前有拍過古裝劇,都被網民大讚她充滿古典美。不過,大家有冇發覺心悠BB既然係女神,點解好似冇聽過佢感情嘅消息?

睇到《深宮計》,就會覺得劉心悠已經37歲,但做起少女,都不會有太大違和感。

同時又覺得劉心悠出名係靚女,感情世界一定好豐富,但事實並唔係…

劉心悠於2004年出道,本來在台灣長大的她,毅然一個女孩來到香港發展。

轉眼已經14年,神奇的是心悠BB 多年來都是單身,讓人訝異。

現年37歲的心悠BB連緋聞對象都沒有,即使過往曾與多名型男合作,如郭富城等,統統都沒有過電。

身邊相熟的朋友曾志偉一度擔心過劉心悠的將來幸福,可是他覺得劉心悠總是太乖,所以沒有主動認識異性,由得工作淹沒自己生活。

至於心悠BB有冇拍過拖?當然有喇!她鮮有講過感情事,而她肯透露拍拖的經歷,就只有18歲初戀那一次。

然後?就沒有然後了!看來劉心悠是個相當出眾的佛系女生,緣份到了,自然會有男友。

大家都不用為她著急吧。

圖:劉心悠微博、《宮心計2深宮計》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓