理大成功研發防近視加深鏡片! 過20%人近視冇惡化

文: Toby Mok
2018.06.18

呢個世代好多父母手機都會安裝定幾個遊戲等食飯的時候可以用遊戲令小朋友乖乖地食飯,但這些舉動就令好多小朋友細細個就有近視問題。而最近香港理工大學就設計了一款眼鏡鏡片,証實可以減慢近視加深速度達60%!

新款減慢近視速度的鏡片為一款名叫「多區正向光學離焦」(DIMS)眼鏡片,由香港理工大學的教授、健康視覺教授同眼科視光學院學院主任所研發而成。

研究人員分別隨機地將測試對象分為戴DIMS眼鏡片同普通單焦鏡片2組,經過2年後,戴普通單焦鏡片的測試對象平均加深了93度近視,而戴了DIMS眼鏡片的測試對象平均只增加了38度近視。

有戴DIMS眼鏡片比冇戴DIMS眼鏡片的人平均有效地減少了55度近視。

研究亦顯示,DIMS眼鏡片除了可以減慢近視加深速度之外,仲有效阻止近視加深。

研究人員持續觀察測試對象的近視情況,發現有戴DIMS眼鏡片的人有21.5%沒有加深近視,而沒有戴的只有7.4%的人近視沒有加深。

DIMS眼鏡片已授權一間鏡片公司生產,預計會在今年夏季推出巿場。

不過這款近視眼鏡目前只適用兒童眼鏡上,成人眼鏡可能就要等多排啦~

雖然眼鏡有助減慢或者阻止小朋友的近視加深,但家長亦應好好教導小朋友要好好保護自己的眼睛,不要經常做出損害視力的行為。

資料來源:香港理工大學

圖片來源:香港理工大學,PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓