露事業線被嘲要靠胸搵食 孫慧雪回擊:如果我無胸 你會讚我?

2019.03.06

TVB藝人孫慧雪(雪雪)出道以來,因為身材火辣而備受網民關注。最近她在IG分享了一張性感自拍,身穿吊帶衫的她稍微露出事業線,令網民大飽眼福。不過照片卻引來網民攻擊,指她靠身材搵食,雪雪自己則作出回應反擊:「係女人都要戴胸圍」。

最近孫慧雪在IG上載了一張性感自拍照,身穿紅色內衣及白色吊帶衫的她低頭微笑,稍微露出了一點事業線。

網民紛紛大讚她身材火辣,即使已為人母仍不減魅力。不過就有人藉此攻擊:「陰公 幾十歲仲要用對奶黎穩(搵)食」。面對嘲諷,雪雪回擊:「係女人都要戴胸圍,如果我無胸,你會讚我有型嗎?咪又係搵嘢話我!」

網民紛紛留言撐雪雪,指責攻擊者沒有教養,更叫雪雪不用理會口賤的評論。

孫慧雪於2016年與男友結婚,婚後育有一子,成為幸福的人妻及母親。

 

 

來源:IG@孫慧雪 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓