恒生銀行推新年大抽獎鼓勵派電子利是 頭獎可獲港幣$8,888現金獎賞

文: Ling Kwok
2021.02.09

因為疫情關係,臨近新年都要減少外出,拜年活動都可能要暫停一下。而多間銀行都配合疫情措施,鼓勵市民轉陣派電子利是,並推出新春大抽獎,獎賞亦十分吸引,就好似恒生銀行,頭獎可獲$8888港元大利是。

恒生銀行推出財神派利是大抽獎,由2021年2月12日至2021年3月12日,於恒生個人e-Banking派發電子利是,或登記轉數快(fps)收取利是;推薦親友加入使用智能助理HARO WhatsApp功能,均可即時參加應節大抽獎,每名合資格參加者於推廣期內總抽獎 機會次數累積上限為8次。 


合資格參加者在抽獎中有機會抽中以下所列之禮品,共有 8,888 份獎品,包括:
  1. 價值$8,888元現金獎(8 份)
  2. $1,688酒店餐飲電子現金券(80份)
  3. $38法式糕點電子現金券(8,800份)
來源:恒生銀行

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓