吳業坤由大阪徒步到東京 途中遇狂風狂雨 與當地人傾偈懷疑人生:佢哋話好少可一口氣行晒

文: Ling Kwok
2021.03.04

30歲的吳業坤3個月前到日本開展工作假期,但至今仍未真正「Working」,為了令工作假期可以留下美好回憶,他就決定來一次「東海道53次」之旅,簡單來講就是由京都徒步走路到東京,預計行大約16日。

吳業坤至今已經行了4日,不過沿途就不如理想,除了行到膝頭痛差點想放棄外,他更在途中遇上狂風暴雨,他說:「咁我就醒啦去FamilyMart買兩個膠袋笠住,等對鞋唔好入水不過五分鐘後膠袋入哂水。」

之後他到居酒屋與老闆傾偈,發現當地人話東海道好少人會一口氣行晒,搞到坤哥聽完馬上懷疑人生,不禁自問係咪太戇居。不過坤哥好快收拾心情:「我又唔係咩旅遊達人KOL,為咗介紹呢條東海道,只不過我係想行就係咁簡單,有時成日都聽到人哋點點點,自己就不如點點點,搞到原本嘅計劃兩頭唔到岸,所以都係用番自己嘅節奏去做,戇居啲咪戇居啲囉,咁先係自己呀嘛!睇哂攻略跟足哂係可能係好方便,但自己去發掘先有樂趣嘅,行到幾多就幾多啦!」充滿正能量。

而話咁快,坤哥已經由京都行到去名古屋,相信他都會繼續堅持落去,因為他覺得「人嘅適應力真係好強大!」。

圖:ig@坤哥

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!