老婆被40歲有錢高層力追不停出夜街 港男唔想離婚瞓公園逃避:我無力撐落去

文: Ling Kwok
2021.05.26

兩夫婦走在一起,除了共富貴之外,亦要共患難。近日就港男在網上大吐苦水,表示在疫情之下與老婆齊齊失業,幾經辛苦之下找到工作,不過沒想到這是感情破裂的開始,逼得事主寧願不回家逃避現實。

該名港男就在連登討論區以「估唔到原來4年婚姻係咁脆弱」為題,講到自己快將到30歲,與老婆由中學拍拖,如今已結婚4年,但沒想到兩人的感情因為這次疫情而變得脆弱。事主講到疫情關係,兩人一起失業,經過一番搵工之下,老婆就在藥廠公司的人事部工作,而事主經輾轉找到飲食業工作,目前做住先,月入都有兩萬。

事主老婆因工作關係,經常都會與男同事接觸,加上她與同事關係良好,亦成為了漸行漸遠的開始。事主老婆身邊有位40歲的高層同事,就算知道老婆是有夫之婦,放工仍特意載她回家。早在3個月前,事主老婆更透露老公失業,對方聽完更加落力,借故事主老婆食假行街。

而事主因為返工關係,放假就想留在家裡休息,而他的老婆準時收工,放假就想到處走走,於是就應約高層去玩,而且愈來愈曖昧,令事主感到難受。事主透露有好幾次想老婆理一理感受,可是對方敷衍了事:「仲話咩做朋友啫嘛,唔信嘅,結婚都無意思啦,仲話想離婚。」

可是事主並不想離婚,為了逃避現實下班後寧願到公園睡覺,也不想回家,直言:「我已經無力再撐落去」,帖文引起了不少網民擔心,留言鼓勵事主:「先30歲!仲有大把世界!」、「頂住呀,你做咩決定都好,都支持」幸好事主之後都有回家報平安,自言「幾辛苦都會撐住」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓