Edan@MIRROR公開手機相簿笑爸爸撞樣羅家英 戴眼鏡光頭look如出一轍被指倒模一樣

文: 羅志宏
2021.06.22

MIRROR成員Edan呂爵安向來形象搞笑,鏡頭前後都沒有偶像包袱,更被稱為「被顏值耽誤」的諧星。日前適逢父親節,Edan就發揮出一貫的搞笑本色,在社交平台IG上PO相「出賣父親系列」,更笑爸爸撞樣前輩羅家英。

Edan在IG上表示適逢父親節「諗住喺手機搵吓阿爸嘅相」,於是「就喺相簿人物到㩒老豆個樣,睇吓有咩相有佢」,豈料就發現電話裡辨識人面的功能,把羅家英的照片誤認係Edan爸爸的照片。Edan更笑稱「部手機撈亂咗我老豆同家英哥」,電話屏幕更彈出一句「這是『Dad』嗎?」的字眼,令作為孝順仔的Edan哭笑不得。

相簿裡Edan爸爸與羅家英幾乎撞樣撞到應一應,兩人同樣都是光頭而且戴上眼鏡,在外貌上可謂如出一轍,十足倒模似的,難怪Edan都公開幽了一默。不少網友就留言指「家英哥,爸爸,你一齊影相。應該會變3代同堂照」,更有笑言「下次見到家英哥叫老豆啦記得 叫orange(汪明荃)做媽咪」。 

Edan最後就補上一句「爵爸父親節快樂❤ 打開相簿先發覺好耐冇同你影相了,亦都好耐冇見了,希望快啲可以見到你,愛你。」

圖及來源:IG@Edan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓