【七救星】七師傅原來係CASH作詞人會員 首度跳舞唱RAP驚豔網民:唔使睇字幕都覺得精彩

文: Ling Kwok
2021.08.24

七師傅的節目《七救星》又有新搞作,雖然七仙羽每次都會幫一名藝人改運,但最後主角都會反而變返做自己。就好似幫新晉組合P1X3L增加人氣,但七師傅到最後都會令自己成為秘密武器,真係令網民都覺得好驚喜。

新晉組合P1X3L出道已有一年,但是仍未有太多人認識,有網民就話他們不夠ERROR及MIRROR般好彩,而師傅就覺得因為他們的隊名實在有點難記,所以就為他們改名做「Oh My God」。

而三人出道有一段日子星途未算順利,七師傅就帶他們去錄音室,要為自己的新歌填下勵志的歌詞。除此之外,又帶最有偶像包袱的Phoebus到市區,穿上虧佬裝,派傳單送蓮藕,寓意放低「偶包」。

其後七師傅見P1X3L冇隊長,即是群龍無首,於是做好心做隊長,與他們一同練舞,以準備天台的FANS見面會,見到七師傅原來有舞蹈底子,令人眼前一亮。節目去到最尾,七師傅仍然搶Focus,作為CASH香港作曲家及作詞家協會會員,她親自填詞唱Rap,自稱是香港的「狼辣度」,實在十分爆笑。

圖:ViuTV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓