胡定欣40歲生日前獲粉絲大搞慶生相展 一炮過回顧入行近廿年報導 網民:TVB視后都有偶像式應援

文: 羅志宏
2021.09.06

藝人胡定欣將於9月9日星期四迎接40歲生日,日前一眾粉絲就為定欣大搞慶生相展,更一炮過回顧其入行18年以來的報導,相當大陣仗,令定欣大呼「感激,感謝」。不少網民聞言都笑稱,大規模應援不讓MIRROR鏡粉專美,連TVB視后都有此等偶像式應援,認真人氣高。

即將踏入40歲生日的胡定欣,近期忙著為邵氏新劇《廉政狙擊》拍攝,但日前亦抽出空檔時間現身荔枝角出席Fansclub為她隆重準備的第一個相展,還讚反應好好,睇得好開心。相展裡,記錄了胡定欣入行18年以來的點點滴滴,展出不少珍貴的照片,一炮過回顧不少媒體的報導,見證著定欣由22歲少女至40歲熟女的成長。

事後,胡定欣在IG上撰文感謝粉絲付出,寫上:「一張張有你地陪伴住渡過,事業上大大小小重要時刻的相片,勾起一連串屬於我地嘅回憶! 感激一路以來嘅支持同陪伴,呢條路走到今日依然留喺我身邊!有你地喺身邊,我並不孤獨!」,其後再出PO:「非常感謝你地在今年生日送咗呢一份咁大咁有心思咁有意義嘅禮物俾我」,相當窩心。

 

圖及來源:IG@胡定欣、nw.official

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!