franc franc X ANNA SUI首度合作 華麗宮廷風梳化、經典香水蠟燭

文: U Magazine
2021.10.12

【#蝸居睇樓團番外篇】想營造一個時尚得嚟又華麗嘅屋企,不如睇下ANNA SUI嘅新居又點設計啦~Francfranc同ANNA SUI首度合作推出家品,展現出ANNA SUI神秘又優雅嘅氣質,多款精品、家具無論自用或者送禮都好適合呀!

1. 想要營造一個既時尚又華麗的家居,不得不參考一下ANNA SUI首度推出的家品和服飾,優雅的設計大大提升了生活的儀式感! 


2. 經典宮廷風梳化 兩座位梳化 $14,800、軟墊座椅 $3,800
採用深紅色天鵝絨,加上金色飾釘點綴,令梳化更有華麗感。梳化設有兩座位及單人可選,亦有軟墊座椅作配搭。

3. Cushion套 咕臣套 $500
共有4款,左邊是天鵝絨配上花樣刺繡,有繽紛彩色及黑金色可選擇。右邊是絲絨面料配上絨毛流蘇,ANNA SUI粉絲必選logo款,另一幾何圖型亦充滿設計感。

4. 迷你碟組合 $300
以ANNA SUI具代表性的圖案設計,包括Dolly Face公仔、心班玫瑰花等,更有今次合作系列「ANNA SUI HOME Francfranc」字樣的迷你碟子。

5. 首飾箱系列 旅行用首飾盒 $250、細首飾箱 $750、大首飾箱 $1,000、多用途首飾箱 $950
共有4款,包括旅行用首飾盒、首飾箱(細大兩款)及多用途首飾箱。 裡面是經典花樣圖案,細節位可輕鬆收納耳環、戒指等飾物,共有深紅、黑兩色可供選擇。(圖中為大首飾箱)

6. 手挽布袋 $300
共有4色,袋面帶玫瑰花刺繡,色丁裡布及流蘇索繩用色都經特別配襯,更顯華美。包包小巧可愛,可容納銀包、手提電話等,方便隨身攜帶。

7. 便拆式牆紙貼 $320
共有三款,其中黑白SWAN牆紙更是ANNA SUI Boutique目前使用的同款牆紙設計,輕鬆一貼讓家居搖身一變成為時尚品牌Boutique吧!

8. 香氣蠟燭 $380
採用了ANNA SUI香水的原創玫瑰香氣,並添加了其他香味。瓷器印有ANNA SUI經典圖案,而蠟燭罩亦印有品牌的Logo。平時可將蠟燭罩蓋上,既安全又美觀。

9. 家居鞋 $400
鞋上有華麗的玫瑰刺繡,可愛的蝴蝶結絲帶更為雙腳添上一點奢華感,共有藍、黑兩色。 

10. 日本人氣家居品牌Francfranc與潮流名牌ANNA SUI合作推出「ANNA SUI HOME Francfranc」,更加是ANNA SUI成立以來全球首個家品系列,多款家品展現出品牌既神秘又優雅的氣質。


【INFO】
ANNA SUI HOME Francfranc 系列
門市:全港七間分店(銅鑼灣店除外)
地址:九龍尖沙咀彌敦道63號 iSQUARE國際廣場101-102號舖 
電話:3102 0730
營業時間:星期一至日 11:30am-8pm
備註:只有尖沙咀iSQUARE店及中環店設梳化陳列可供試坐

text/phoebe 
photo/ken

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓