日本優質收納品牌 山崎實業 8件廚具推介 款式簡約實用

文: U Magazine
2022.02.28

第五波疫情嘅出現,大家都要減少外出同保持社交距離啊!相信嚟緊幾個月都會多咗時間喺屋企,唔少人都會親自下廚~今次小編就為大家介紹日本山崎實業嘅8件簡約又實用廚具,等大家煮飯嘅時候可以更加方便,廚房收納得乾淨企理!



1. 密封儲存盒配夾子 3,300日圓(約224港元)
平時煮飯總係會有啲食材用唔哂,丟棄未免太浪費。這時就可以將食材放入密封儲存盒,蓋上蓋子再按中間個掣就可以做成密封效果。儲存盒仲配埋夾子,可以放喺容器頂部,方便取出食材。
 

2. 磁鐵濕紙巾架 1,980日圓(約134港元)

相信大家屋企都有大量濕紙巾嘅囤貨,有時擺埋咗一邊唔記得用,好快就會乾哂。這個磁鐵濕紙巾架就可以一次過解決兩個問題,長期貼在雪櫃或有磁石吸力的地方就唔會唔記得啦~而且支架嘅蓋係由高度密封嘅矽膠材料製成,可防止入面濕紙巾變乾。

3. 桌面瀝水托盤 2,530日圓(約171港元)

瀝水盤分為三格,每格都可以單獨取出使用,左右兩格都有排水孔,啱哂打邊爐嘅時候用嚟放食材,肉類可以同菜類分開,方便又衛生。

4. 多用途支架塔 1,320日圓(約89港元)

不要以為佢只係用作掛杯或放煲蓋咁簡單,其實佢可以變成一個垃圾桶!你只需要將膠袋掛上,就可以變成一個隨手垃圾桶,一些蔬菜殘渣就不用逐次掉落垃圾筒。唔用嘅時候,仲可以將佢摺埋,不會佔用空間。

 


5. 調味用具架 7,810日圓(約529港元)

煮飯時一定會用到唔同嘅調味料,這款薄身架可以放在煮食爐旁邊,隨手就拎到想用的調味料。而鑊鏟、勺子等嘅廚房用具則可掛喺掛勾上,方便取用。


 

6. 伸縮儲物架 3,520日圓(約238港元)

廚櫃入面的空間雖然多,但放完盤、杯、家用電器、食材等都已經冇乜位。只要善用伸縮儲物架分隔廚櫃嘅空間,就可以輕鬆解決這個問題,拎嘢都方便啲。

 

 

7. 磁鐵架 3,300日圓(約223港元)

廚房入面有很多用品都想放在一個容易拎到的地方,但已再冇太多存放空間,點算好?這時就可以利用磁鐵架來增加廚房嘅收納空間。磁鐵架貼在雪櫃上唔佔位,又可以擺放廚房紙、膠袋等等。



8. 保鮮紙磁鐵盒 1,980日圓(約134港元)

保鮮紙放入磁鐵盒內可以順暢咁拉出,盒口位有鋒利嘅刀片以便切割保鮮紙,同時貼在雪櫃側又可節省廚房空間。


  

【INFO】

山崎事業│Simple Life Lab

官網:https://lab.yamajitsu.co.jp/

text/phoebe
source/山崎實業

========

同場加映

【蝸居睇樓團】380呎屯門舊樓大改造 ! 水泥X木色X條子營造和風屋+日式浸缸浴室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!