大停電 冇Lift搭 要行20幾層樓梯 網民熱討:究竟住高層定低層好?

文: U Magazine
2022.07.04

早前因元朗朗屏中電電纜橋發生大火,導致元朗、屯門及天水圍等地區出現大停電,大量市民受到嚴重影響,而近日有受停電影響嘅網民就喺香港討論區上發帖表示,於停電期間大廈冇Lift搭,要行20幾層樓梯返屋企,經歷過後就認為住低層單位比較好,事件隨即引起網民熱烈討論:究竟住高層定係低層單位比較好?

住低層出入方便 住太高冇安全感
樓主嘅經歷是咁的:樓主於事故當日放工回家後發現大廈停電,連Lift都冇得搭,只可以行樓梯返屋企,並表示因居住嘅單位位於20多樓,令佢要非常辛苦兼且行到腳軟才可返到屋企,過程中亦遇到其他同大廈嘅住客,有人更表示住喺50多樓,令樓主當刻為自己只係住喺20多樓感到慶幸,另外亦提及其父親因雙腳狀況不太好,行唔到咁多層樓梯,最後要等到凌晨三點多電力恢復後才能回家,所以在經歷是次事件後,就認為住低層單位較好:「所以話,住低啲,就算停電冇lift,都唔洗咁慘行咁多層樓梯。」

有網民就認同樓主說法,認為住低層單位確實有其好處:「住低層有低層著數,起碼你趕返工行樓梯都快過你住高層等Lift」、「(住)一樓最方便」,亦有網民認為住高層單位會冇安全感:「有危機感是人的習性,會住近地面!」、「住太高又真係無乜安全感,有咩大吉利是........米(咪)話唔驚」、「又係呀,低層出入行樓梯都得,走火(警)也方便添」、「除咗停電,仲有走火警,20樓以上的,真心唔好買」

而有網民則認為香港較少機會發生大停電,不需將其納入考慮因素:「有幾可大停電吖?」、「停電沒乜幾何(可),唔駛因為咁而買低層」、「幾年唔停一次電,無必要為此考慮太多。」、「行吓會死麽(麼)?有幾可停電停咁耐?」

樓主因經歷停電後,認為住低層單位較好,有網民認同並表示住低層較有安全感及較方便。

有網民就認為早前大停電的情況實屬罕見,不需因此而考慮住低層單位。

低層又多蚊又嘈 爆屎渠慘情過停電
有一部分網民就唔認同樓主嘅睇法,並大數住低層單位嘅壞處:「住低層多廢氣、垃圾臭味、街外噪音、多蚊蟲……」、「我以前住低層,又多烏蠅,又多飛蟲,又廢氣,有人下面嘈交又聽到,係onX先會選擇低層,有幾何成日停電?」、「大停電有乜何(可)發生呀,但大渠渠塞就經常發生,一塞就係馬桶湧返出嚟,而且低層又多蚊又嘈,地下啲人講嘢大聲少少都聽得到」、「低層爆屎渠,慘情過停電,我選高層好過啦」、「低層嘈,空氣唔好,實用面積更細,如果唔係真係好低層可以行落地下,好多時滿lift入唔到……」,不過亦有網民反駁高層單位亦會受昆蟲滋擾:「我當年住40樓頂層,曱甴螞蟻一樣有,夏天曬住成間屋好似焗爐咁」

另外有網民就認為住高層單位會特別擔心打風:「香港住高層驚打風就真!有朋友住藍灣半島50+樓高海景房,逢趁打3號風球成棟樓就開始搖吓搖吓,次次打風都嗚嗚聲、彭彭聲,大風大雨成日滲水而唔敢返屋企……」,亦有網民認為若大廈只得一部Lift,住高層單位就特需別注意:「一部電梯果(嗰)d(啲),買高層前自己試下行唔行到上去」、「曾經係(喺)一座洋樓住過一年,得一部lift,之前唔識,原來個個月都check/壞,賭(倒)垃圾時段又唔坐得,我住廿幾樓,最初坐lobby等吓,但慢慢(發)覺唔係辦法,我催眠自己,擋(當)運動行上去」

有網民認為低層單位有蚊蟲多、空氣差、噪音大等等的問題。

亦有網民提出住高層單位的缺點,如打風時會受到較大的影響。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========

同場加映

【蝸居睇樓團】土瓜灣納米樓變身屋主珍藏展示屋+建閣樓變工作空間

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓