陳凱琳為爸爸慶祝生日晒絕密童年照 一炮過再晒父女合照力證細細個餅印十足

文: 羅志宏
2022.08.18

港姐冠軍陳凱琳(Grace)入行以來一直被指外貌酷似混血兒,其龍鳳胎胞弟Derek早前更被「抽水王」林作要求驗DNA證血統,因而引起全城熱話。事年告一段落後,陳凱琳日前首度開腔以「由得佢想點就點」回應林作,同時又為陳爸爸慶祝生日,一炮過再晒絕密童年父女合照!

陳凱琳在IG社交平台上發文祝賀爸爸生日,又將童年父女合照剪輯成短片發布,並用英文寫道:「CAN WE ALL WISH DADDY CHAN A BIG HAPPY BIRTHDAY! Forever Daddy’s LITTLE GIRL! (P.S. This edit took me an hour, hope he appreciates it)」(我們一起祝陳爸爸生日快樂!我永遠是爸爸的小女孩。這支影片我花了一小時來製作,希望他會喜歡。)

陳凱琳小時候與陳爸爸的外貌猶如餅印一樣,白白淨淨,見到陳爸爸將Grace抱在懷內,父女溫馨之情溢於言表,相當可愛,一眾網民都留言為陳爸爸送上生日祝福。

 

圖及來源:IG@陳凱琳、《舊日的足跡》節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!