天水圍街市幼稚園男童徒手捉生蝦掟落地再狠踩!引網民關注批評行為殘忍

文: 黃卓瑩
2022.08.30

對於小朋友來説身教尤其重要,孩子們可能會在不知不覺間有樣學樣。近日網上流傳一條短片,有一名穿著幼稚園校服的男童,在天水圍街市海鮮檔徒手捉起生蝦並擲在地上,然後狠狠踩下去,事後再將死蝦掉回魚缸中。片段引起網民熱議,批評男童行為殘忍和暴力。

有網民在Facebook群組「天水圍群組」分享相關短片,形容男童心入面「住咗隻魔鬼」。事發在天水圍街市,一名穿著幼稚園校服的男童在海鮮檔徒手活捉生蝦,再擲在地上然後狠狠踩下去,其後將死蝦掉回魚缸,並觀望四周。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

網民留言表示隻蝦死得好慘、批評男童行為殘忍、好恐怖等等。有人認為反映教育的重要性「佢呀媽,同間幼稚園教唔好」、「(男童)仲細,可以試下教,不過要睇父母同學校重唔重視呢件事」。

圖片:FB@天水圍群組短片截圖


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓