機動恐龍大埔出沒惹街坊不滿嫌嘈 網友一面倒反擊:附近學校都未投訴呀

文: 王庭芝
2022.09.17

康文署的「花悅滿城」計劃於港九新界多個公園都佈置了特色園圃,更選址4個地點,放置兩隻1:1原大的機動恐龍,配合花卉園景佈置供市民打卡影相,但近日竟有大埔街坊在Facebook群組開post指位於東昌街體育館的機動恐龍不停叫,對附近學校的學生上課造成滋擾,帖文引起熱烈討論,不少網友反駁樓主無理取鬧,直言:「人哋學校都未投訴呀!」

日前在Facebook「大埔 TAI PO」群組有網友發帖,寫道:「今日見到東昌街體育館放咗隻恐龍,但不停叫,叫聲都幾大,其實都幾騷擾隔離兩間學校啲學生上堂。」相中見到恐龍所在之處有兩間學校,分別是大埔崇德黃建常紀念學校及大埔舊墟公立學校(寶湖道),而恐龍與兩所學校中間分別相隔一個籃球場和一條馬路。

帖文掀起熱議,至今逾千個按表情回應之中,有超過700個「哈哈笑」,亦有近200則留言,不少網友都不認同原post的說法,有網友直言:「做人難,做隻膠龍更難。」、「放過佢啦,難得有龍探訪大埔,唔係區區有,佢好受歡迎,都冇學生投訴過。」、「人哋學校都未投訴呀!」有網友表示難得恐龍出沒大埔,可以讓區內居民不用跨區打卡,實屬美事。

 

有去過影相的網友指現場並沒有聽到恐龍發出聲音,質疑樓主的投訴無中生有,但都有網友平反指恐龍展出初期的確會發出聲響,但認為不至於造成嚴重滋擾。更有網友留言:「學校日日打鐘嘈住隔離啲街坊,可唔可以唔打鐘?」以反擊樓主。

 

來源:fb@大埔 TAI PO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓