【荃灣好去處】荃灣掃街7大美食推介!爆汁生煎包/花生醬奶昔/厚班戟

文: Eunice Lam
2018.11.09

荃灣出名多美食,今次就帶大家到荃灣掃街!除咗大家都熟悉的路德圍之外,今次帶大家去試茶飲店及生煎包店,仲會同大家介紹位置隱蔽但超抵食的漢堡店和甜品店,放假約埋朋友一齊去食啦!

第 1 站 祥興記上海生煎包 爆汁生煎包

祥興記上海生煎包在不同地區開了很多分店,生煎包每日新鮮製作,有不同口味,今次點了雙拼招牌及鮮蝦生煎包,咬開超多湯汁,湯汁鮮甜,餡多不油膩,大家吃時要小心燙口。雙拼招牌+鮮蝦生煎包,每款口味各2隻,價錢合理只需$33。

地址:荃灣鱟地坊2號卓明大廈地下 (港鐵荃灣站 B1 出口)

第 2 站 花羨沐嵐 珍珠奶茶 & 水果茶

第2站來到花羨沐嵐,分別點了珍珠奶茶「青龍波霸奶蓋」及水果茶「花羨水果漾」。珍珠奶茶的奶蓋略為過多,適合喜歡飲奶蓋偏甜口味的朋友。而水果茶含多款水果,味道清新,十分推薦。

地址:荃灣荃興徑14號富榮大廈地下A號舖 (港鐵荃灣站 A1 出口, 步行約4分鐘)

第 3 站 轉角‧見 流心蛋牛肉漢堡 & 特濃花生奶昔

這間荃灣小店主打漢堡,今次試了「型男漢堡」配薯條,用新鮮牛肉製作,牛肉多汁,厚身足料。而且配料豐富,加了紅菜頭、蕃茄、芝士、美國煙肉、流心蛋、沙律菜,價錢合理只需$60。另外,特濃花生醬奶昔十分少見,味道有驚喜,價錢$35。

地址:荃灣西樓角路202-216號荃昌中心昌寧大廈地下66號舖 (港鐵荃灣站 B2 出口, 步行約5分鐘)

第 4 站 Aroma Dessert Cafe 震騰騰厚班戟

最後一站來到了Aroma Dessert Cafe,這間甜品店款式多,今次點了士多啤梨厚Pancake $65 及雜果拿破崙伴雲尼拿雪糕 $55。特別推薦士多啤梨厚Pancake,蛋香味重,空氣感十足,值得一試。

地址:荃灣鱟地坊38-46號祐強樓地下42號舖 (港鐵荃灣站 A1 出口, 步行約6分鐘)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓