貪心又無禮貌!港家長6大怪獸行為辣㷫迪士尼員工

文: 9527
2017.04.26

不少服務業者都話劉德華廣告上一句「今時今日咁嘅服務態度唔夠咖」累街坊,經常客人自覺高高在上,加深雙方矛盾。最近有迪士尼員工於網上匿名鬧爆香港怪獸家長於樂園內的無禮行為,直言「大陸人仲有禮貌過呢班麻煩香港人」。

【精選推介】不怕英文Email!7個簡易百搭Email句子

【精選推介】男女最愛emoji大公開!呢啲emoji覆快啲?

【精選推介】聽足十年!一睇就識唱 衛蘭6首經典代表作

呢位化名「我是人扮的憤怒CM」的前線員工數出6點香港家長於樂園的失禮怪獸行為,包括強逼小朋友同卡通人通影相影到喊奉旨拎貼紙、篤爆卡通人物係人扮等破壞童心行為。

好多迪士尼Fans都會入園儲貼紙,普遍員工都樂意派貼紙,但就抱怨部分家長唔適當時間派小朋友向員工拎貼紙,無禮貌只講一句「喂!貼紙」,甚至落大雨、員工有其他職務在身時,依然要求小朋友向員工拎貼紙,有時更是拎完又拎,難怪辣㷫前線員工。

又有客人無按時排隊同卡通人物影相,到截龍時想以生日為由「優待」一下,令員工相當難做。

其實有時一句「唔該」,友善一點對待工作人員已經好足夠。不少網友留言力撐呢位員工,話佢講出心聲。

【熱門話題】叫Tiffany很討厭 網友論英文名性格

【熱門話題】講粗口、喜歡獨處...聰明人7大特質 

【熱門話題】肚腩變腹肌!4組動作快速修肚腩

來源:HKDL_Secret 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓