擺脫老土絕症劇情!網民推介4大高質懸疑韓劇

文: 9527
2017.03.01

 上星期灘叔、Thor同阿檸於《男人講嘢》中鬧爆韓劇撕裂男女關係,永遠都係高富帥Oppa配上絕症、狂喊同捨身救人萬能Key劇情,建議各位女士遠離韓劇唔真實嘅世界咁話。睇完節目,不少劇迷都留言熱烈討論,幫韓劇平反。韓劇題材好廣,除咗甜到漏嘅愛情劇,其實以下幾套懸疑韓劇都好有水準!

 


《Signal》


《Signal》被網民封為最好睇懸疑劇。犯罪懸疑再加上穿越科幻元素,現代的刑警和15年前失蹤的老刑警李材韓通過對講機對話交換古今線索, 合力解決長年懸案。劇中懸案均以韓國真實案件為原型,人性與真相。
 
於韓國「金球獎」獲得百想藝術大賞上捧走「最佳戲劇」、「最佳女主角」、「最佳劇本」三個大獎。


《特殊案件專案組TEN》


除咗韓劇迷熟悉的TVN, 另一有線台OCN的自家製懸疑劇亦好有口碑。特殊案件專案組TEN》是套正宗犯罪懸疑劇,刑警4人幫破解一些難以解決的刑事案件。
 
睇過的劇迷都讚《TEN》的劇情同鏡頭運用好有美劇感覺,節奏明快之餘,案情不斷反轉,令人期待再推第3季。

 

《Voice》


今季熱播韓劇,講述失去家人的刑警與112舉報中心隊員,於犯罪率第一但檢舉率最低全國的支廳工作,找出殺害家人的連鎖殺人犯。
 
網友留言話劇情緊湊又血腥。劇中暴力場面引起爭論,最新2集接放送委員會將劇集調整為19禁!

《被告人》


同樣係今季熱播韓劇,講熱血檢察官因失憶揹起殺死妻女的黑鑊,突然變成死囚。檢察官唯有於獄中拼湊記憶,以洗脫嫌疑罪名。
 
劇情緊湊加上選角吸引,有池晟和少女時代Yuri加持,劇集一上場就火速拿下收視冠軍。

 


《未生》


雖然唔係懸疑劇,但講以職場為背景的《未生》都值得一睇,皆因此劇貼地講出年輕實習生被剝削的情況以及韓國職場的合約制問題。
  
《未生》引起韓國國內輿論關注,迫使有關部門立法延長合約制員工的合約與待遇關,該法例更用劇中男主角名命「張克萊法」,韓劇原來可以如此貼身。

雖然無拳拳到肉嘅Erotic scene,但懸疑韓劇一樣編劇精密無漏動,可觀度不輸美劇。不如咁啦,美劇韓劇各有擁躉,學掌門人話齋,打和啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓