【美女廚房】張曦雯女神下廚電暈評判 最高分成為美女廚神榜首

文: Ling Kwok
2018.10.22

《美女廚房》再接《延禧攻略》而復播後第二集,就有人以最高分破紀錄!究竟係邊個?就係女神張曦雯!她確實是個貼地女神,除了會打機直播之外,原來煮飯都有一手,仲冧得評判暈得一陣陣!

話說當晚就有連詩雅、湯盈盈和張曦雯到《美女廚房》參賽。

其中連詩雅的廚藝就有點牙煙,所煮的雞與魚都未熟!

而她在節目中也不忘大Show英文,笑言自己煮的菜是「Piece of art」,好在今次冇讀錯。

而張曦雯就成為了當晚焦點,一來她靚女,二來她懂得不時向評判放電,而且大耍冧功,一眾評判都被電到暈得一陣陣。

尤其是關楚耀,眼見他與Kelly都是單身,兩人不時有互動,令旁人都要戴返副眼睛護目。

雖然Kelly係靚女,但她的廚藝非常了得,她卻自言甚少下廚,專業廚師聽到都覺得自卑。

最後所有評判品嚐到好味的菜,又被冧功俘虜之下,在最後環節給予Kelly滿分,令她成為最高分,更破紀錄暫時成為美女廚神的榜首。

大家又覺得Kelly正唔正?

圖:《美女廚房》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓