期間限定! Gum "Jeng" X Columbia Wild Cafe

2014.12.01

更新@10/12/2014 10:30

新增博客分享,請按>>這裡<< 

 

GUM"JENG"聯同COLUMBIA SPORTWEAR 以戶外露營為主題,於店內設置期間限定的「Wild Cafe」,讓大家在銅鑼灣的鬧市中感受慢活的生活。


為營造戶外原始的感覺,店內採用木製枱凳、椅子用上COLUMBIA的迷彩色露營摺椅。食物方面,平日可以繼續嘗到GUM "JENG"港式地道小吃,到了周六日,還有限定OMNI-HEAT 芝士火鍋、雪花西多士Toasty Snow供應,兩款限定食物每日只售20份,想食就要早一點前往。
 
即使唔想食,期間店內會售賣多款COLUMBIA日韓罕見的山系服裝,由男女裝到童裝都有,也值得喜山系的朋友來看看。
 
相關連結 :
 
 
 
 

 

 

  

  

     

 
相關連結 :
 

最新香港活動資訊 ,請即 Follow UHK 港生活Facebook !    

 
 
10/12/2014
《在銅鑼灣鬧市中感受人在野既滋味》
@LKY的慢活生活

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓