又有筍工? 拍條片有機會變飲食節目主持

文: 9527
2015.05.07

何謂「筍工」?就係可以係咁做自己鍾意嘅事仲要有錢收。如果你鍾意周圍搵嘢食,或者煮嘢食,不妨拍條片上載去一個叫「Food Hero」嘅app度,介紹你最鍾意食嘅嘢,拍得好好睇睇夠創意有gimmick,就有機會成為美食電視頻道Asian Food Channel及Food Network嘅美食節目主持。 

報名方法:

參賽者可於5月11日至6月28日拍攝示範烹調一道菜餚或介紹一道自己最喜愛的菜餚作為參賽影片,並上傳至Food Hero應用程式(可於Apple 的AppStore或GooglePlay下載)以參加Food Hero 2015,應用程式內除了附有拍攝小貼士外,更有收藏去年兩位Food Hero的獲選者Sarah Benjamin及Michele Lean的參賽片段以供參考。 

相關連結

 

活動資訊

  • 日期2015年5月11日 - 2015年6月28日
  • 地址 Food Hero應用程式

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓