7-11最新引入 韓國三養芝士蜜糖味撈麵

2015.07.16

7-Eleven便利店現已有售韓國大熱的三養撈麵及杯麵,當中包括大熱芝士蜜糖味碗麵和香辣雞肉味碗麵,三養出品的辣麵出名夠香辣,刺激過癮,另看小編的《試食報告》

推廣期間,碗麵售$20兩件,而杯麵則售$15.9兩件。

更多最新食品推廣 >>按此<<

小編同時試了新出的蜜糖芝士味及勁辣雞肉味碗麵,打開包裝後,先取出醬料及配料包,加入熱水待4分鐘至麵條軟身,倒出碗內熱水再加入醬料和配料,拌勻即可,全程最多5分鐘,宵夜時食方便方捷。

麵條跟大部分韓國出品的即食麵一樣,即使泡開,仍然煙韌。

味道方面,小編較愛蜜糖芝士味,雖然蜜糖味未算突出,但「芝」味香濃,醬料跟麵條拌勻後有黏黏的滿足口感,辣味程度較易接受,好食。

單看勁辣雞肉味碗麵的麵條顏色,大概都估計到麵的香辣程度,吃第一口之後,自問食得辣的小編已要喝掉一杯滿滿的水,醬汁太辣覆蓋了雞肉味,不過好辣之人可以一試,應該會覺得非常刺激呢!

活動資訊

  • 日期2015年7月9日起 至另行通知為止
  • 地址 7-Eleven指定分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓