city'super韓國美食節 8月盛大舉行!

2015.07.29

  

近年韓流襲港,不少新開的韓國餐廳都以炸雞、芝士排骨、蛋漿飯等為主打,city'super亦唔輸蝕,8月將舉辦為期約兩星期的韓國美食節,找來了多款時令韓國食品,包括人氣炒年糕、各款人參製品﹑韓式燒烤醃料﹑海帶脆片等等,另看《必試精選美食》! 

  

 

1. 海帶脆片 (HK$88一盒)

海帶脆片高飽肚感,是韓國新一代的人氣零食。製作過程不經烤焗或油炸,營養被完整保存。原味、洋蔥、大蒜、薄餅等5種口味。

2. TEAZEN 韓國茶包 (HK$48一盒)

備有士多啤梨味紅茶及香檳味大吉嶺茶兩款口味,而且包裝精美可愛,1盒已經包含5款不同圖案。

3. 7bräu 啤酒 (HK$28至 $30一枝)

7bräu 以獨特紅參及麥芽風味啤酒打響名堂!紅參口味以韓國紅參精華釀造,有助增強免疫系統﹑抗氧化效果同時減低壓力。

 

4. DIVINE 韓式醃料辣醬 (HK$68 一件)

要做對味的韓國菜式,地道的、甜甜辣辣的DIVINE燒烤及烤肉醃料 /  辣醃料 /  辣醬 / 調味豆醬必不可少!

   

 

想試更多韓式美食?即睇《韓式雜錦美食》啦!

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓