期間限定!博洛尼亞、81 BAN推出蜜瓜包夾雪糕

2015.08.09

熟識日本/看過杜如風主持的旅遊節目的話,應該都認識「冰火菠蘿包」。最近,售賣丹麥麵包打出名堂的博洛尼亞(BO-LO’GNE)及旗下Cafe 81 BAN亦推出了類似食品「蜜瓜包夾雪糕 Fall in Love with Melon Bread x Movenpick」,以鬆脆清香的蜜瓜麵包夾着一球Movenpick雪糕,一冷一熱,口感有趣,即看小編M的《試食報告》

雪糕方面,可選擇士多啤梨、朱古力和雲呢拿味;顧客可選擇堂食或外賣,堂食的話會以鐵板盛載,令甜品賣相及味道及佳。

注意,各間分店的供應時間都略有不同,以金鐘店為例,店員指「蜜瓜包夾雪糕」於每日下午二時半後才會推出,覓食前最後先看看《供應點》及致電查詢。

>>>>> 更多期間限定雪糕推廣

小編M表示,BO-LO’GNE及Cafe 81 BAN最新推出的「蜜瓜包夾雪糕」充滿驚喜,堂食的話麵包會以小鐵板盛載,令蜜瓜包保持溫暖,雖然沒有很濃的蜜瓜味,但翻熱後麵包仍然軟熟鬆脆,值得一讚!

雪糕方面Cafe也很「慷慨」,用上港人喜愛、價錢較高的Movenpick雪糕,小編個人認為士多啤梨味雪糕配蜜瓜包較match,酸酸甜甜有果肉,味道亦較特出,但略嫌有點蓋過蜜瓜的味道。

蜜瓜包平日單售$10,加球雪糕外賣也不過$28(堂食連飲品售$48),性價比頗高,值得一食!

>>>>> 即看供應點 

九龍:

1. 81 BAN 朗豪坊分店

旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓12號鋪

電話:3417-6034

2. 博洛尼亞 圓方分店

九龍柯士甸道西1號圓方1樓水區1027號店

電話:2613-2525

香港:

1. 博洛尼亞 中環店

中環結志街52號地鋪

電話:2950-0600

2. 博洛尼亞 銅鑼灣店

銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場13樓1303號店

電話:2910-1722

3. 81 BAN 金鐘店

金鐘遠東金融中心高層地下D2 & D3鋪

電話:2751-1022

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓