LCX x TO-FU OYAKO 豆腐人20週年派對

文: 尋玩人
2015.09.11

為慶祝TO-FU OYAKO 豆腐人誕生20週年, 豆腐人將於LCX舉行生日派對!

派對上,除展示不同年代出現的豆腐人外,豆腐人將與不同單位合作推出全新聯乘產品,包括與香港知名人偶品牌threezero合作推出的首個十二吋高日本武士豆腐人公仔、My Melody和Little Twin Stars限定「豆腐版」造型、星加坡LEGO certified professional所製作的積木豆腐人公仔。另有多款中古絕版的figure公仔在Xplus發售。

麺屋武蔵更會於展覽期間變身豆腐人的期間限定拉麵店,另看<<豆腐人限定拉麵套餐>>。豆腐人原創者北井老師更會現身在9月20日下午2時及4時在巨形的豆腐人玻璃屋作live painting表演,豆腐迷不要錯過啦!

 

麺屋武蔵更會於展覽期間變身豆腐人的期間限定拉麵店,推出麺屋武蔵親子豆腐拉麵套餐,價值 $138。

套餐包括:

豆腐丸子豚骨拉麵

黃金豆腐沙律

凍紅豆豆乳

 

每日限量50份架,記得早尐去啦!

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓