海利公館聖誕市集2015

文: 尋玩人
2015.12.11

經常羨幕歐洲人可以參與不同的聖誕市集感受濃厚的節日氣氛?在尖沙嘴1881 heritage也可親身體驗了!

由12月11日起一連三日,1881 Heritage 的海利公館將舉行聖誕市集,逾四十個攤檔由聖誕擺設、應節食物、手工藝品等包羅萬有,更會有傳統聖誕詩歌等,讓你在維多利亞式建築下提早感受濃厚的聖誕氣氛。

提提大家,如想購買熟食,需在入口處購買代用劵,每本$100元,共5張劵,不設散張買。其實一本好快用完,因為最平的玉桂雞蛋仔要1張劵,而芝士控必試的芝士薯仔都要3張劵。

仲想睇下有咩買,即到下頁: 五大推介攤檔

 

一個聖誕市集又點夠? 下頁: 赤柱聖誕市集

以上圖片來源: FB@ HullettHouse1881 

逾四十個攤檔,到底有咩推介?小編揀咗五間較為抵買和有特式的攤檔同大家分享,不妨參考下。 

 

1. No.1 The Chirstmassy Boutique 

說是聖誕市集,又點少得買應節的胡桃夾子和其他節日掛飾呢!而且價錢最平由$20元起,非常親民。

2. No.37 & 38 Masion Arguaud HK 

 

攤檔出售的幾款由花製成的汽酒,分別有接骨木花、芙蓉花和紫羅蘭花。汽酒入口清清地,很適合女生飲,價錢亦合理,一枝$160有找。

3. No.13 ICKX Chocolate

 

出售多款比利時的朱古力,而且造型可愛,有Miffy 、cupcake、聖誕老人等,朱古力棒$100元3枝,最適合送俾小朋友。

4. No.33 Pear &Carrort

 

主打來自瑞典的美食品牌,當中瑞典著名的ANNAS薑餅(紙盒裝)$35就買到!

5.No.9 La Claree

攤檔平時買開護膚品的,但最近新推保加利亞玫瑰果醬($58)、玫瑰蜜糖($78)等,花香味濃,性價比高,值得購入。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓