港版「宮原眼科」!Spade by Lassana最新雪糕甜品登場

2016.01.17

>> 試食報告 

繼早前推出$99兩位用英式下午茶(另看下午茶介紹),被評「抵食」、「好味」後,位於油塘大本型的Spade by Lassana又有新搞作!

Spade by Lassana由1月19日起,將一口氣推出6款全新雪糕窩夫甜品,口味包括「粉紅誘惑」、「宇治和風」、「棉花堡壘」、「奇趣天地」、「朱古力森林」及「雜莓星球」,款款$40,供二人享用份量都綽綽有餘。

用上自家製薄脆窩夫做base,盛載着一大球炒雪糕和其他toppings,睇得之餘味道亦非常好,即睇>>試食報告<<

愛吃的人總是貪心的,愈多toppings就愈興奮!Spade by Lassana看準了顧客這種心態,讓食客額外自選toppings(如士多啤梨撻、芝士餅、抹茶味KitKat等),每款$3-$8,將雪糕甜品疊到高一高,睇見都開心!

下頁看:試食報告,加咩toppings最合適!

雖然最近天氣轉冷,亦無損小編食雪糕的興致,雪糕嘛,無論是夏天抑或冬天都要食!小編今次分別點選了「粉紅誘惑」和「棉花堡壘」,前者賣相極佳,雪糕上頂着一大件cheesecake,睇見都流口水;而後者就用了市面較少地方供應的homemade香蕉雪糕做base,當然要一試!

先講「粉紅誘惑」,雖然雪糕上頂着一大件芝士餅,味道帶酸的草莓醬牛奶雪糕剛好中和甜膩感,一甜一酸配搭十分聰明,紅白主調亦非常搶眼。

「棉花堡壘」的賣相雖然不及「粉紅誘惑」,但勝在有內涵,Spade by Lassana先將熟透的香蕉打蓉製成雪糕,蕉味因此天然濃郁,再加上金寶碎增添口感,喜歡食蕉的你必定愛上!

雖然每款額外toppings的價錢不貴,小編建議大家加4-5款toppings就好「收手」,尤其是選擇蛋糕、水果撻;配料比雪糕還要重,外賣食的話,一路行一路跌就掃興啦! 

建議配搭:「粉紅誘惑」+ 士多啤梨撻 + 抹茶味KitKat + 棉花糖 + oreo

追加toppings後,每份雪糕甜品亦只需$50多元,足夠2-3人享用,價格非常親民,下午茶或飯後share,大滿足!

>> 返回主頁

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓