巨型版抹茶芝士撻!Kazuki Bakery再推新甜品

2016.01.16

位於觀塘工廈,由兩名年青人主理的Kazuki Bakery繼抹茶卷和紫薯撻後,又推出新產品,6吋巨型版「抹茶紅豆白玉半熟芝士撻」,約1.2lb每個$250,8個人share都得!(*餅店不設堂食,請先以whatsapp訂購)

圖:FB@Kazuki Bakery

標榜抹茶、芝士味的比例為1:1,用料優質,係咪咁好食?等為食小編試試!

下頁看:試食報告,抹茶芝士流心…好澎湃!

之前試過Kazuki Bakery的甜品,已能感受到店主的食品的熱誠,對食材的品質十分嚴格,就如店內所有抹茶製品都用上「丸久小山園青嵐抹茶」,濃而不苦。

今次推出巨型版「抹茶紅豆白玉半熟芝士撻」,單是賣相已叫人着迷!抹茶芝士撻每天焗製,可於室溫放置1-2天;切記不要放入雪櫃,內有手搓日本白玉,雪凍的話會令它變硬。

曲奇皮撻底鬆脆,切開芝士撻/進食時要小心,免得撻底「散哂」;可能是撻皮薄的關係,小編略嫌撻邊燶了一點點。

坊間不少餅店的撻底都過重牛油味,蓋過抹茶和芝士的香氣,而且令本身味道已夠濃郁的芝士撻變得過份甜膩!Kazuki Bakery巧妙地在三者之間取得平衡,抹茶和芝士味的比例的確是1:1,正!

內有紅豆和大大粒白玉,份量不算多,但已足夠讓口感提升。建議8人share,切開後抹茶流心湧出,難以留待之後再食;$250一個,除開每人只需~$30元,抵試!

下頁看:更多抹茶食品! 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓