驚嚇價放題?$58油麻地茶餐廳自助餐

2016.01.30

近年不少餐廳都大搞放題,以日、韓、西式居多;小編最近就經過彌敦道近油麻地一帶,發現一間港式茶餐廳的門前,豎立着一個手寫廣告牌 —「中西式自助餐驚嚇價$58」。

好奇心作祟,好想知道自助餐有幾驚嚇,決定挑戰一下入去食一餐!

彩龍粉麵燒臘茶餐廳每日6:30pm-10pm期間供應「中西式自助餐」,每位$58無限時,不設加一,亦不設訂座,入座後跟店員表明食自助餐,即可到自助餐區取食物。(汽水等飲品另計)

*時間限制可能隨顧客增加而變更,留意U HK更新

下頁看:任食食品味道如何?

小編6:25分入座,初看自助餐區只有3-4款食物供應,真的被它嚇一嚇;過了大概10分鐘,見廚師陸續端出食品才放心。

自助餐食品熱辣辣,廚師不時都會refill,大概有12-13種輪流供應,小編進餐當日另有中式老火湯。

雖說是中西式自助餐,基本上所有食品都是中式小炒,只有煎雞翼勉強算是西式食品…至於賣相和味道,當然比不上酒店,但已比不少茶餐廳出品的好吃,不驚嚇,最重要的是夠-鑊-氣!

小編推介的食品有:蜜椒煎雞翼、冬瓜炆火鴨、金銀蛋蒸水蛋和菜乾湯,當中以雞翼味道最佳,濃稠的蜜糖充分包着全隻雞翼,黏着微辣的黑椒粒,水準之作。

自助餐不包含飲品,不過一罐可樂亦只需$5,口喝的話額外追加亦無妨。

特別要讚讚茶餐廳的侍應,態度親切客氣,會主動跟食客講有新一輪餸菜推出。查看彩龍茶餐廳的餐牌,小菜都屬「正常價」,平均$50-$80;以$58的價錢來說,無限時任食小炒、任飲老火湯、白飯任裝,加上店員禮貌的服務,一試無妨~

下頁看:更多平價任食推廣

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓