$100任食!中環NOM推出Pizza派對

2016.02.12

位於中環伊利近街的Nom(Not Only Meatballs)意式餐廳環境舒適、俱空間感,食品質素甚佳,而且跟附近餐廳比較實在不貴,吸引不少人周末前往歎一頓豐盛的Brunch!

圖:FB@NOM

向來堅持讓顧客食得更健康的NOM,將於2月的星期一舉行「Free-flow Pizza+Green Cola派對」,只需淨付$100,即可於晚上6-9時任食Pizza,餐廳並會附送一杯Green Cola特飲,健康一點的選擇。

圖:FB@Green Cola Hong Kong

餐廳負責人指,屆時將會有3- 4款Pizza,以自助餐形式供應;2月15、22及29日的「Free-flow Pizza+Green Cola派對」暫時尚有空位,想食的話,建議先致電訂座。與Green Cola的任食Pizza派對以外,NOM每逢星期二 6pm-7:30pm都會供應任食Pizza,只要購買一杯Cocktail,即可於指定時間內享用無限量供應的薄餅!

圖:FB@NOM

下頁看:更多最新自助餐情報 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓