唔一定入迪士尼!15隻「花蛋」市區出沒

文: 尋玩人
2016.04.14

市區都有迪士尼花蛋影?迪士尼粉絲應該早就收到風,3月17日起香港迪士尼樂園舉行首個花蛋節(另看:《「好友同行」$328位!香港首個迪士尼花蛋節》。除了入迪士尼,還可以到九龍灣尋蛋,免費之餘更會早一日率先登場,粉絲們總算多一個選擇。

Megabox由3月16日起L5層中庭化身睡公主城堡花園,園內放置15隻備受愛戴的迪士尼人物花蛋,有米奇、米妮、唐老鴨、高飛、大鼻鋼牙、巴斯光年、胡迪、勞蘇、火腿、三眼仔等,最大的有近3呎高,最小的也有1呎半高,非常可愛。

尋完蛋影完相,還可以另類跟迪士尼朋友集郵,商場免費派發一本花蛋造型的小冊子,大家可到城堡花園旁邊的印章區,蓋上四個場內限定的花蛋印章。四個印章中,小記最愛大英雄聯盟,蓋章時要俾多少少力按下去,否則有可能蓋得不完整。

 

 

下頁: 2016復活節活動活動推介 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓