等到了!Tsum Tsum街機落實引入香港

2016.04.09

TSUM TSUM無論是手機,還是街機版,都大受歡迎。香港早前曾舉行TSUM TSUM街機版場測,吸引了不少粉絲試玩。上次因扭蛋全數抽完,而提早結束場測。未玩過的朋友,又有機會了!

TSUM TSUM街機將於4月陸續進入亞洲市場,包括香港、新加坡、菲律賓、紐西蘭等地區。而台灣指定店鋪已經有得玩!另見《超可愛街機! 「Disney Tsum Tsum」街機登陸台灣》。Konami Asia於4月15日下午宣佈,Tsum Tsum街機遊戲現已登陸香港,香港設置店鋪如下:

遊戲玩法

街機版遊戲玩法與手機版大致相同。唯一不同的是,遊戲機會隨機送實物公仔。實物公仔不但可以當作擺設,而且還可以用作遊戲之中。

只要把實物公仔放到指定位置,系統會進行辨識,並可於遊戲中使用。

遊戲模式可選雙打或單打,與朋友即場對戰。 

遊戲收費

日本單玩一局¥100,連公仔¥500。至於香港上次場測,單玩一局收費為1個代幣(即$7)。如果想要取得TSUM TSUM實物公仔,則為一局5個代幣(即$35)。

得知街機版已正式進駐,小編馬上去了試玩,$7玩一次有2局。

 

消息來源:FB@Konami Asia

 

活動資訊

  • 日期2016年4月15日起 至另行通知
  • 地址 指定店鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓